Cemile

Cemile
@cemileaky
Öyleyse, ne yapmalı?
Yazılar bitince denizi seyret biraz. Sözler bitince anlatamadıklarına üzülme. Yorgunsan konuşma istersen. Saat kaç olursa olsun, ben gözlerini dinliyor olacağım... Erhan Güleryüz
1000Kitap
Reklam
“Önceden sahip olduğum şeyleri kendimden uzaklaşmış görüyorum ve kaybolmuş şeyler benim için artık birer gerçek oluyor.”
1000Kitap
Latife Tekin
“Anlam arayışı, boşluk, yaşamımızı değerli kılma çabası, düşünceler, kararlar, yine de içimizde gitgide yoğunlaşan üzüntü...” -Ormanda Ölüm Varmış
Edebiyat
Bir yaz gecesi dinginliğini özlüyorum, bana hiçbir gıcığı olmayacak bir yaz gecesini... Ve her gün -gitmek mi zor kalmak mı zor- teranesini yinelemek tüm tinsel ve maddi dengemi bozuyor. Midelerim, gözlerim, başlarım, yüreklerim ağrıyor... Nilgün Marmara
Edebiyat
Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?
Edebiyat
Reklam