Yazılar bitince
denizi seyret biraz.
Sözler bitince
anlatamadıklarına üzülme.
Yorgunsan konuşma istersen.
Saat kaç olursa olsun,
ben gözlerini dinliyor olacağım...
Erhan Güleryüz
Bir yaz gecesi dinginliğini özlüyorum, bana hiçbir gıcığı olmayacak bir yaz gecesini...
Ve her gün -gitmek mi zor kalmak mı zor- teranesini yinelemek tüm tinsel ve maddi dengemi bozuyor.
Midelerim, gözlerim, başlarım, yüreklerim ağrıyor...
Nilgün Marmara
Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?