Ne yazık ki, bu kitaba inceleme yazacak edebi derinliğe haiz değilim. Mevlana ya sormuşlar, en iyi neyi biliyorsun diye. O da haddimi biliyorum demiş. Bende haddimi biliyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Evet okudum, iyi ki de okumuşum. Hamza’nın çuvaldızı kendisine, iğneyi de tüm müslümanlara batırdığı çok güzel bir kitap. Aynayı kendine bu kadar güzel tutan ve kendini bu kadar acımasızca yerden yere vuran Hamza. Her müslümanın okuması ve kendi aynasında kendisini yargılaması gereken bir kitap...
Hayatını ölüme göre dizayn etmeyen ahmaktır oysa. Oğlum Hamza gene ölüm ölüm diye tutturdun, içimizi kararttın. Öyle miii? "Ağızların tadını kaçıran ölümü sıkça hatırlayınız." hadisi ne olacak peki? "En zeki insan, ölümü en çok düşünen insandır." hükmü ne olacak? Dünyaya tapmaya başladığımız şu kötü zamanlarda ölümü hatırlamak, belki de azgın nefislerimizi dizginlemenin en sahih yoludur.