📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
gerçekten çok güzel bir kitaptı okurken asla sıkılmadım. ve içinde bir sürü alıntı var yani konu asla sıkıcı değil. karakter betimlemelerinden uzak duyguları ön plana çıkaran bir kitaptı ve bu açıdan bakınca gerçekten çok anlamlı ve güzeldi bence sonu daha güzel olabilirdi ve hatta kitap devam da edebilirdi çünkü konusunun devamı çok daha güzel kılardı kitabı. gelecekte neler olduğu yazsaydı hem daha güzel olurdu hem de bence daha anlamlı bir son olurdu ama bu şekilde bile kitap beni çok güzel etkiledi ve okurken çok comfort hissettirdi okumayan varsa kesinlikle okumasını öneriyorum!
bu kitap gerçekten çok güzeldi. marie lu hem çok güzel bir kitap yazmıştı hem de okuduğum akıcı kitaplar arasındaydı. duyguları ve yaşananları çok güzel yansıtmıştı ve okurken asla baymayan bir anlatımı vardı olaylar haricinde altta yaşanan olaylar yani aşk olsun ilişki olsun arkadaşlık olsun kitapta çok güzel bir şekilde betimlenmişti ve olaylar haricinde duygularını da çok güzel anlatmıştı ikinci kitabı da aynı şekilde okurken içine akıp bırakamadığım kitaplar arasındaydı.. okumanızı öneririm!!