Okumam bir günümü aldı fakat anlamam hissetmem biraz uzun sürecek belli ki. Ümidin ve ümitsizliğin ne kadar tehlikeli olduğunu bize çok acı ve gerçekçi şekilde anlatıyor yazar. Okuduğum ilk kitabıydı ama sürekli okuyacağım bir yazar olduğu kesinleşti.
Kitap güncel yaşantımızdaki olayların hiç gözümüze çarpmayan yönlerini gün yüzüne çıkarıyor. Dini olguları, toplumsal olayların oluşturduğu duyguları, inancın nasıl oluştuğunu, insanları bir arada yönetebilmek için yapılan oyunları güzel bir şekilde anlatıyor. Diğer kitapları gibi okuyunca insan yaşantısını tekrar tekrar sorgulamak zorunda gibi hissediyor.