Çocuk kitabı gibi gözüksede her yaştan insana hitap ediyor. Evet bu kitap için en çok söylenen söz bu ama en doğrusu da bu çünkü insanın algısı sürekli değişiyor ve her yaşta farklı anlamlar, dersler çıkarabiliyor. O yüzden bu kitap insana her yaşta farklı şeyler katıyor ya da bu sadece benim düşüncem. Çünkü benim tekrar tekrar okuduğum ve izlediğim, kitaplarım ve filmlerim var bunları her yaptığımda hem onlarda hemde kendi fikirlerimdeki yeni bakış açılarını keşfediyorum.