Kurban Bayramımız bütün İslam âlemine mübarek olsun. Cumamız hayırlara vesile olsun. Bugün, Cuma Hutbesi'nde Kurban Bayramı'na hiç değinilmemesi de çok şaşırtıcı geldi.
Çocuktuk. Büyüyünce zengin olmak, o şirin yuvayı isteğimizce süslemek ne kolaydı. Bu arada o boy boy çocukları nasıl da unutmazdık. Ama netice ne oldu? Yağmurdan şemsiyelerle kendimizi koruduğumuz gibi hayallerimizi nasılsa koruyamadık.... Hayatın yağmurları... Hayallerimizin onların önünde sürüklenişini bir düşünüyorum.... Onların bir dala, bir taşa takılanları ne kadar da hazinmiş meğer.