Bilinç her tarafa sızmıştır ve iliğimizde bile yeri vardır; insan da artık varoluş içinde değil varoluş teorisi içinde yaşar...
"Çoğu insan kendi içinde boy gösteren ağır can çekişmenin bilincinde değildir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“En karanlık an, artık hiçbir şey hissetmediğini sandığın andır.”
“İrade eksikliği bir hastalık ise, bizzat irade de bir başka hastalıktır, daha beteridir..”
Sayfa 143
Felsefe
Yazmayı seviyor musunuz? Bundan nefret ediyorum, ayrıca çok az yazdım. Çoğu zaman hiçbir şey yapmıyorum. Paris'teki en uğraşsız insan benim. Ancak müşteri­siz bir orospuyu, benden daha uğraşsız biri gibi görürüm.
Sayfa 12
Söyleşi-Röportaj
"Başkasının acısını anlamaya çalışmak, her şeye karşı, insanın kendi acısını azaltmaz. Böyle bir durumda karşılaştırmanın anlamı yoktur, çünkü acı dışarıdan gelecek hiçbir şeyin rahatlatamayacağı içsel bir yalnızlık durumudur."