Ebru

Ebru
@ckkkkee
Uzak çok uzak....
"Dünya sana çok acı veriyor ve işte ondan altın yapıyorsun. Bundan daha saf bir şey yok" bu sözü çok seviyorum. Hepimiz mutluluğu arıyoruz 👀
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize ? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar ?
"Öyle mutluyum ki, böylesine büyük, müthiş bir mutluluk, insanı korkutuyor. Senin bu kadar mutlu olmana ancak senden bir şey almaya hazirlandikları zaman izin verirler."
"Maruldan mı, hani şu bildiğimiz marul!"
Mutluluk unutabilmektir.... Nietzsche