Ebru

Ebru
@ckkkkee
Uzak çok uzak....
"İnsanların arasında da yalnızdır insan"
Reklam

Ebru

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 17 Mayıs 2020 13:33
·
2020 12. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,1bin okunma
"Dünya sana çok acı veriyor ve işte ondan altın yapıyorsun. Bundan daha saf bir şey yok" bu sözü çok seviyorum. Hepimiz mutluluğu arıyoruz 👀
Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize ? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar ?
"Öyle mutluyum ki, böylesine büyük, müthiş bir mutluluk, insanı korkutuyor. Senin bu kadar mutlu olmana ancak senden bir şey almaya hazirlandikları zaman izin verirler."
Reklam