Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize ? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar ?
"Öyle mutluyum ki, böylesine büyük, müthiş bir mutluluk, insanı korkutuyor. Senin bu kadar mutlu olmana ancak senden bir şey almaya hazirlandikları zaman izin verirler."