Ebru

Ebru
@ckkkkee
Uzak çok uzak....
Şeker bayramımız mübarek olsun 🎉🎉 Nice güzel, mutlu şekerli bayramlara 🍬🍬
Reklam
DNA haritamız çıkarıldı, ruhumuzun haritası da çıkarılsa fena mı olur.
Ve geceleri yıldızları dinlemeyi çok seviyorum. Sanki beş yüz milyon çan gibiler.
"İnsanların arasında da yalnızdır insan"

Ebru

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 17 Mayıs 2020 13:33
·
2020 12. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,1bin okunma