Hep bir süreç olan yaşam, ölüm anında, sonunu değil, sonucunu bulur: Ölüm yaşamın sonucudur - kişinin nasıl bir yaşam yaşadığı, öldüğü ölümden bellidir.
"Bir şeyler mi kanıtladık acaba yaşarken
yoksa bir şeylere mi kanıtlandık böyle pervasız yaşadıkça!"
Tam bir sene önce bugün, Küçük İskender bu dünyadan göçtü. Yaşadı İskender. Böyle söylenmesini istediği için yaşadı diyorum. Ölümle alay etti, romantizmin tehlikesini hiçe saydı. Okunması gereken, okuduktan sonra, "Bu dünyadan bir İskender geçti." denilecek, mısralarında kaybolunacak şairlerimizden. İyi ki yaşadın İskender...