"Yüzyıllardır oynanmasına rağmen hiçbir seyirci sahneye fırlayıp Romeo'nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır. Sonunda geminin batacağı bilindiği halde Titanik defalarca izlenmiştir. Bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan hayattan hiçbir tat alamazsın. Çünkü Romeo ölmeli, Titanik batmalı, ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı."
Her üç karakterin de yaşadığı duyguları kitaba o kadar güzel bir diksiyonla dökmüş ki, bu kitabı okurken gerçekten yaşamamak imkansız. Üç karakterin bir tanesinde bile kendinizi buluyorsunuz.