📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadaşımın tavsiyesiyle okuduğum kitap oldu Veda. Ayşe kulin kitaplarını okumayı seviyorum . Dili çok akıcı, anlattığı konular çok güzel. Sayfaları hızlı hızlı çevirip bir sonraki olayları öğrenmek istiyor insan. Kitabı bitirdikten sonra kitabın seri şekilde yazıldığını öğrendim. Şanslıyım ki serinin ilk kitabı Vedaymış. En yakın zamanda serinin diğer kitaplarının da okumak istiyorum. Ahmet reşat‘ın hikayesi beni merak ettiriyor. Benim beğendiğim kitap oldu herkese tavsiye edebilirim. Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.