Asıl ve asil yansıma
Bu defa yine öptü beni dudağımdan
Sonra kulağıma fısıldadı
"Biliyorum
Neden beni aramadığını
İçinde bir yerlerdeyim fark ettin değil mi?
Ama varoluşun çıkmaz paradoksunda
Dışındayım dünkü gibi
Her dün içinde yaşarken"
Bir anda irkildim
Her zaman onun sözleri
Tekrar tekrar kendime getirirdi beni
Ama onun kadar bende biliyordum
Bana bunu yapan
Onun ibretleri değil
Ta kendisi!
O yüzden işledi kanıma
"Sana bunu yapan
Geçici heveslerin değil!
Kendin olabilmenin mutulugน"
Sonra uzaklara gitti ansızın
Yakınıma
Dışarı çıktı duvarlarımdan
İçerden beni izlemek için
Çünkü hiç gitmemeye karar vermişti..
" Çünkü benim gerçekten sevdiğim insanlar azdır , beğendiklerim ise büsbütün az . Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor . İnsanların iç yüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını ; iyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum . "
harfe bak, harfe dokun, harfin içinde eri
harf ol harfle birlikte kıyam et
harf ol harfler ummanına bat
çünkü gördüm ne varsa sonunda kelimenin
çünkü böndür altında kaldığım töhmet
uğradığım kinayeler bön ve berbat.
Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakikî sebep ol-maz. Çünkü biz önce severiz. Sonra, sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını, bulmaya çalışırız.