Evet kimse bize adil bir dünya vadetmedi. Koşulları gereği adil değildi ve evrimimizi adil olmayan bir Dünyaya adapte olarak geçirdik.
Ama Dünya'nın hiç ummadığı bir şey oldu, bilinç kazandık.
Aklımız Dünyaya hükmetmeye başladı.
Bize düşen onu kullanmak ve yarınlara adil bir Dünya vadetmek için çaba göstermek.
Ancak aptallar bir sorundan şikayet edip onu düzeltmek yerine sorunla yaşamaya devam ederler.
"Allah kadını yaratmak için Adem'in kürek kemiğini çıkardığı zaman -o âna lanet olsun!- şeytan yılan oldu, hap diye kürek kemiğini kaptı ve kaçtı... Allah koşup onu yakaladı ama, elinden kaydı; yalnız boynuzları kaldı elinde. Allah dedi ki: 'iyi hanım kaşıkla da iplik eğirir; ben de kadını şeytanın boynuzlarından yaparım."