CLAY

CLAY
@daimonn
quia pulvis es et in pulverem reverteris
(heart, could we bear the marvel of this thing?) Soru—sorumuz— bu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Binlerce yıl olmak! düşünmek! Sar beni iki kolunla da: Mutun hiç kalmadıysa bana verecek— Bak işte — acın var ya daha. –Lou von Salome (Nietzsche, Hymnus an das Leben)
[...] : işte, ben hâlâ v a r ı m; bütün acıları ölçüp biçip tartarak --- sense, kayan bir yıldız gibi hızla uzaklaşıyor; son anda da dönüp bir göz kırpıyorsun, yalnızca...
Geçip gidiyor o asude gençlik çağı Unutmak için dikiyorum kafama şarabı. Acı mı geldi? Böylesi gider hoşuma Ömrümün ağızda bıraktığı tat da acı.