Gördüğüm bir filmdeki replikler düşüyor aklıma: "Neden evli değilsin?"
"Önceleri evlenmek için çok gençtim.sonra da hiç vaktim olmadı. Geçen yıl, 10 dakikalık bir fırsat geçti elime. Onda da saati kurmayı unutmuş, uyuya kalmışım!"
"...Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir."
"Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun. Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun."