Kitabı birkaç günde bitirdim. Bazen yüzümde küçük tebessümler, bazen gözümde hüzün bulutları, bazen merak tohumları oluşturan tek kelimeyle harika bir kitap
-"İnsan her adımı mezardan uzaklaşmak için atar. Yine her adımda biraz daha yaklaşır. Nitekim yine her nefesini,yaşamını uzatmak için alır. Yine de her nefeste yaşamından bir nefeslik zaman gider"