📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın kendini yıpratan şeylere eğilimi daha fazladır. Bu bir eksikliktir ve aynı oranda fazlalık. Kaygısızlığımız miktarınca Önünü alamadığımız bir kendimize kargaşa yaratma yeterliliğimiz var ve bu doğuştan gelen bir hastalıktır. Dünyamız bu eğilimin etrafında şerbetlenerek şekillenir. İnatçılığımıza başkalarının salyayla karışık fikirleride karışınca olmayan kendimize kavuşuruz. İnsan, mayası inatla yoğrulmuşcasına nefret ettiklerine benzeme telaşındadır. Uzaklaşmak istediği şeye ya da kişiye o kadar ilgiyle bağlıdır ki zamanla ona dönüştüğünü fark edemez.
Mehmet
Yitik kitlenin bilinci yoktur ve asla da olmayacaktır, bilincin özü varlıkları tek başına bırakmaktır ve insanlar kendi bilinçlerinden kaçmak için bir araya gelirler...