yalnız kalmak, terk edilmek, unutulmak... bunların hangisinden daha çok korkuyorum?
belki de unutulmak en kötüsü.
yalnız kaldığımda bir yerlerde birinin beni
düşündüğünü hayal edebilirim hep.
terk edildiğimde özlendiğimi, o kişinin
yaptığından pişman olduğunu hayal edebilirim.
unutulduğumda ise hayal edecek hiçbir şey bulamam.
sanki bu dünyada hiç var olmamışım gibi..