📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu ve diğer kitaplarını çok severek okudum.Benim için edebiyatta Vedat Türkali ve Yaşar Kemal birinci sıradadır.Yaşar Kemal'i kaybettik ,Vedat Türkali sen çok yaşa.
Yaşar Kemal'in ilk okuduğum kitabı ve çok sevmiştim, daha sonra bütün kitaplarını okudum hiç birinden pişmanlık duymadım .Yaşar Kemal'i kişilik olarak çok seviyorum dünya'ya bakışını insana bakışını ,yüreği sevgiden iyilikten yana olmayan dan böyle eserler çıkmaz zaten. Yaşar Kemal'in kitaplarında bulgurun üzerine dökülen tereyağın kokusunu alırsınız ,çocukların cıvıltılarını anaların ağıtlarını duyarsınız. Kaybettik çok üzgünüm.