her ne kadar kitap boyunca darcye bennet ailesi hakkında hak vermiş olsam da kimse bu kadar aşağılamayı haketmez amma velakin mrs bennet tam bir geveze hemde cahil olanından. Okurken katlanamadığım bir o, birde lydiadı. Bir konuya değinmek daha istiyorum ki ben bir kukla gibi ordan oraya sürüklenen ne derlerse inanan,oturup iki doğru dürüst kelam etmeden bu kız beni sevmiyor deyip kalkıp giden bir erkeğin aşkına inanamadım başta, ama jane hatırına sevilir bir karakter yine de. Kitapta insanların birbirlerine saçmasapan iltifatlarını ve yüce gönüllerince ettikleri yersiz övgülerini okumaktansa lizzie ve darcynin birbirine laf sokmalarını okumak daha zevk vericiydi. Toplumun samimiyetten yoksun bir saygıyı size bahşetmesi için para ,statü, akraba ,piyano çalabilme yetisi gibi özellikler aradığı bir dönemde olanlara karşı lizzienin bile çok kibar kaldığını düşünüyorum.