Olmuyor, yapamıyorum. Hiç zamanı olmayan bir adam gibiyim. Yaşamaya zaman bulamadan adam mıyım yoksa? Bir masal vardı, adam gölgesini yitirmişti… Ben neyimi yitirdim, bilemiyorum.
“Sevinç” ve “kahkaha”nın ardında kaba, sert ve aldırışsız bir yaradılış bulunabilir ama kederin ardında hep “keder” vardır. Istırap, “haz”zın tersine maske takmaz.