Ücretsiz Eğitimler
e-devlet hesabınızla katılabileceğiniz tamamen ücretsiz, sertifikalı eğitimlerden haberdar mısınız? BTK Akademi'de yabancı dilden teknolojiye pek çok alanda yüzlerce kurs mevcut. Tüm kurslar ücretsiz ve içerikleri oldukça kaliteli. Eğitim sonunda yapılan online sınavı geçmeniz hâlinde ücretsiz sertifika almaya da hak kazanıyorsunuz. Yine e-devlet hesabınızla giriş yapabileceğiniz, halk eğitim merkezlerinin online versiyonu sayılan Hemba sistemi de var ancak BTK Akademi ile kıyaslandığında o biraz daha basit ve içerik açısından da kalitesiz kalıyor. Ama orada da tarımdan geleneksel sanatlara ve spora kadar çok daha çeşitli alanlarda pek çok kurs var. Bilişim teknolojileriyle ilgileniyorsanız BTK Akademi'de ilginizi çekecek bir kurs illa ki bulursunuz. Çeşitli hobiler edinmek isterseniz de Hemba'ya göz atabilirsiniz. btkakademi.gov.tr/portal Ben B1 İngilizceyi bitirdim ama iki sınavdır sertifikayı tek soruyla kaçırıyorum. :) B2den sonra son sınav hakkımla şansımı yeniden deneyeceğim inşallah. Sizlerin de faydalanmanızı dilerim. 🌿
Her şeyi hissedebilme, her şeyi hissetme yeteneği yorucuydu. Kendini bir ses tonusu, ironik bir yorum, kaldırılmış bir kaş ile kapılmasına izin vermek. İnsanlarla kendisi arasında engeller koyamazdı. Kendi kendine dedi ki, bu sefer deneyeceğim, silahlı, kasklı, zırhlı çıkacağım, kimsenin bana bıçak darbesi vermesine izin vermeyeceğim. Ama hiç işe yaramadı. En ufak bir şey onu kaşıdı ya da mutlu etti. En ufak bir şey onu aşağı düşürdü ya da içinde umut ve sıcaklık dalgası yarattı. Ben büyük bir baz içim, dedi kendine kendini gülümsemeye, kendine gülmeye teşvik etmek için. Görevlerle dolu büyük bir blot kitabı. Katherine Pancol
Reklam
Bunu okuyan herkes şunu bilsin ki Aylardır gittiğim her hastaneden farklı sonuçlar aldığım bu mide rahatsızlığının artık kesin teşhisi kondu ve ben son evte mide kanseri olduğumu kesin bir şekilde bugün öğrendim öleceğim bu kaçışı yok iyi ve kötü bir çok şey yaşadığım sevdim birini çok sevdim çoktanda çok sevdim o yolları ayırmayı seçti benimde kabahatlerim vardı ama hiç bir buna neden olacak şeyler değildi aileden zerre kadar bir destek görmedim bu rahatsızlığımı bile aylardır tek başıma yaşıyorum ölmeden o yalnızlığı yaşadım herkesi afettim kim bana ne yapmış olursa olsun ben herkesi affettim kendim hariç Bu buraya yazacağın son yazı mutlu yalayamadım mutlu ölmeyi deneyeceğim
basimi one egecek yanlislarim olmasa da yuzumu cok guldurmedi dogrularim, bir gun bir seyleri daha farkli yapma firsatim olursa tekrar deneyecegim
Ağrılardan kıvranıyorum ancak yağan yağmurun sesini dinleyip uyumayı deneyeceğim. Hayat bu kadar güzel değil ama olmalı...
Eskiden bu saatlerde birilerinin paylaşımlarına salça olurdum ama galiba artık bazı şeylere enerjim kalmıyor. Şu dönem bi bitsin, birkaç gün hiçbir şey düşünmeden yaşadıktan sonra bir sürü şey düşünmek için enerjimi toplamış olarak geri dönmeyi deneyeceğim. Tabi sabaha çıkamama ihtimalimiz her zaman var, onu da unutmuyoruz. Yok yok, genelde unutuyoruz...
Reklam
Reklam