Harika bir anlatım... Zamane Anadolu köylerinin duruşu ve bir aydının gözlemleri. Başı sıkıcı ortası güzel.
"Bir kalbi vardı, dokunamadık..." belki ama bu kitap bize dokundu.
Teşekkürler be' Yakup Bey!..
Ama gene de ona yazmak, hep onun için yazmak, ona durmadan anlatmak, nerede olduğumu bildirmek istiyorum.
Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?
Sayfa 196 - Kitabın son iki cümlesi... Ne güzel!·Kitabı okudu