derinnokurrr

derinnokurrr
@derinnokurrr
#71821480 #121970763 “Ben edebiyattan ibaretim, başka hiçbir şey değilim, olamam.” ~ Türk Edebiyatı okuru
Yıllarca en büyük zevkim bir köşeye çekilip kitap okumaktı. O kitaplardaki kahramanlara her zaman hayranlık duyar, bir gün ben de böyle olacağım diye hayaller kurardım. Hiç gerçek kendim olamadım. Kendi gerçeğini yaşayamayan biri nasıl mutlu olur ki!
Sayfa 337 - Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendini her konuda ne kadar suçlarsan, cezalar hiç bırakmaz peşini.
Sayfa 136 - Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Psikoloji
Hiç sevilmemiş insanın yaraları derin olur. Herhangi birinin sevgisine hem inanmaz, hem de o sevgi, o yaraları kapatmaya yetmez.
Sayfa 79 - Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Psikoloji
Sevilmeyen insanların gözlerinin ışığı hep biraz sönüktür.
Sayfa 79 - Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Psikoloji
"Sevgisizlik küçükleri olduğu kadar büyükleri de zedeler."
Sayfa 178 - Everest·Kitabı okudu
Edebiyat