Kadınları kimler öldürür biliyor musunuz?
Bir atımlık barutu kalanlar öldürür. O kadınları çok sevdikleri için öldürmüyorlar. Zayıflar, güçsüzler, çaresizler. Ellerindeki bir atımlık barutu da kullanmışlar. O kadını da kaybederse hayata neresinden tutunacağını, nasıl ayakta kalabileceğini bilmiyorlar. Korkuyorlar yani. Onları katil yapan içlerindeki bu büyük korku.
Sadist- mazoşist ilişkilerde çiftler sürekli olarak ciddi kavgalar eder ve sonra barışırlar. Her kavganın arkasından özürler dilenir ama iki taraf da bunun sonuncu kavga olmadığını bilir. Sadist - mazoşist çifti bunca şeye rağmen asla ayrılmazlar. Birbirlerine zamk gibi yapışırlar.