"Nefes alıp vermede iki rahmet vardır
Havayı çekmek ve sonra boşaltmak
Birisi insanı daraltır öteki ferahlatır;
Böylesine harikulâde bir karışımdır hayat.
Allah'a şükret seni bunalttığı zaman,
Ve şükret O'na tekrar bıraktığı zaman!"
Allah'ım biz senin aciz kullarınız bizi affet; sen affetmezsen günahlarımızı, nereye sığarız. Bağışla Allah'ım... Benim merhameti rahmeti bol ve azabı çetin Allah'ım. Seni çok seviyorum karşına nasıl çıkarım günahlarla, affet affet affet