Bu yaşamdan ayrılıyorum, yakınlarım için öyle çok çaba sarf ettiğim, yakardığım, düşündüğüm yaşamımdan ayrılıyorum. Belki yakınlarım bile ardımdan daha dingin olacaklarını umarak gitmemi istiyor. Böyle bir yerde daha uzun kalmanın ne yararı var ki?
Asilce ölen birisi gibi ruhun bedeninden rahatlıkla, dikkat çekmeden süzülüp gitsin olması gerektiği gibi. Seni yakınlarınla buluşturup kaynaştıran doğaydı şimdi de ayırıyor. Çünkü doğaya uygun olan budur.
Salatalık acı mı? Fırlat gitsin. Yolunda böğürtlen çalıları mı var? Etrafından dolan. Bu kadar kafi. 'bunlar neden yeryüzünde?' diye sorma. Sorarsan bir doğa bilimci kahkahalarla karşılar bunu.