Bir sandığın yapılmasının iyi bir yanı olmadığı gibi onu parçalarına ayırmanın da kötü bir yanı yoktur. Yüzdeki öfkeli ifade kesinlikle doğaya aykırıdır, sık sık görülürse yüzün güzelliği solmaya, sönmeye başlar ve en sonunda da tekrar canlandırılması mümkün olmaz. Bundan en azından öfkelenmenin mantığa aykırı olduğu sonucunu çıkartmalısın.