Didem Öztürk

Didem Öztürk
@didemztrk33
Sosyal Hizmet Uzmanı
LİSANS
11 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Hiç kimsenin kendisi olamayacağını bir daha hiç unutulmayacak kesin bir bilgi gibi öğrenmiştim artık.
Reklam
Yalnızlık bir gurur sorunudur,kendi kokusunun içine mağrur bir şekilde gömülür insan.
Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var işte biz oyuz ...
Konuşma , dedi doktorun karısı yumuşak bir sesle , hepimiz susalım , sözlerin işe yaramadığı anlar vardır , keşke ben de ağlayabilseydim , her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim , anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım.
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı hem hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu...
Reklam