Kitap.
Nasıl diyeyim ... İçinde yaşadığımız ev gibi olmalı, vatan
gibi olmalı, ona alışmalıyız, bağlanmalıyız, köşesini bucağını
gayet iyi tanımalıyız, her noktasına hatıralarımız karışmalı.
Değil mi? Bir musiki parçası gibi... Her vakit başka
başka eserler okuyanlar, iki üç günde bir dostlarını,
evlerini, vatanlarını değiştiren insanlara benzemezler mi?