Babam en başından beri haklıydı belki. Akıllanmak için kitap okumak, hayal kurmak, oyun oynamak yerine hayatı herkes gibi sıradan, renksiz ve amaçsız yaşamak lazımdı.
Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildi. İsteğin fazlası, şansı kaçırabilirdi, insan bir şeyi tam ölçüsünde istemeli.Tanrı'yı, tanrıları kızdırmamalıydı.