dilara yetik

dilara yetik
@dilarayetik
lisans
15 Mayıs 2001
3 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
dünyada bir tek insana inanmıştım.o kadar çok inanmıştım ki, bunda aldanmış olmak, bende artık inanmak kudreti bırakmamıştı. ona kızgın değildim. hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi.
Alıntı
Reklam
“her şey hakikiliğini kaybetmiş,ben onunla beraber belkide de daha evvel ölmüşüm…”
ben onu anlıyordum,yanlış yaptığında bile anlıyordum.onu sevdiğim için anlayacak bir sebep buluyordum.o da öyle yapar sandım…
amma;belki de insanın asıl büyük günahı sabırsızlıktır.Sabırsızlıktı insanları cennetten kovduran ve yine sabırsızlık yüzünden geri dönemediler.
bir şeyin gerçekte öyle mi olduğu yoksa bana mı öyle geldiği konusu her zaman kafamı karıştırırdı