#kitapyorumu
#destekyayınları
#ipeksabahlık
Osman Balcıgil in kaleminden yine harika bir biyografi okudum. Okurken hem kızdım,hem içerledim,fikir özgürlüğünün kısıtlanması geçmişten gelen bir yüz karası ülkemiz için.
*Suat Derviş'in yazdıkları, düşündükleri yüzünden başına gelmeyen kalmamış,evlilikleri aslında biraz da görüş ayrılılıkları yüzünden bitmiş,son evliliği hem hayata bakış açısına hem de aynı görüşte olduğu Atatürk'ün teyze oğlu ile olmuştur.
*Yazdıkları ile kendi ülkesinde değer görmeyen çoğu yazar gibi,yurtdışında da adını duyurmuş.
*Öldüğünde sadece üstünde ipek sabahlık olan Suat Derviş,fikrin,ideolojinin sembolü olmuştur.
Beğenerek okuduğum kitap,hak,eşitlik,adalet gibi terimlerin fiilen olarakta toplumda yerlerini almasını gerektiğini düşünüyorum.
Emeğe sağlık