Kesinlikle sait faik abasıyanık hikayelerinden sonra ilaç gibi geldi.dili çok akıcı.kitabı okurken tebessüm ediyor,gülüyor ve atta kahkaha bile atıyorsunuz.kitabı okumuyor yaşıyorsunuz adeta.hikalerinde hep ince bir msj var üstelik.keyf alacağınızı düşünüyorum.
Yüksek ÖkçelerÖmer Seyfettin · Çağrı Yayınları · 20106bin okunma
Adaları,denizi,insanları ve çok ayrıntılı tasvirleri sevenler için sait faik abasıyanık bulunmaz nimet.bir duruştan,bir manzaradan sayfalar dolusu bahsedebilir.bu kimine yorucu kimine kayf verir.işte bu durum hikayelerinden hoşlananlar için kitap kesinlikle okunmalı.
Son KuşlarSait Faik Abasıyanık · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201917,1bin okunma