📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir defa kırılan artık kırılmıştır, haklısın. Ama kendine ve hayata tutunmak için mücadele ettiği kadar güçlüdür de. Düştüğümüz yerde kırık mı kalacağız, yoksa parçalarımızı birleştirip yeniden tam olmak, başka türlü bir tam olmak için çabalayacak mıyız, mesele o."
"Benim bildiğim şu, vazgeçmek bazen sahip olduğumuz şeylerin en iyisidir. 'Elimden tut yoksa düşeceğim.' demiş ya Attilâ İlhan. Galiba kimi durumlarda o, 'Elimi bırak yoksa düşeceğim' diye okunabilir. Aşk kaç kişilik bilmem ama vazgeçmek tek kişiliktir."