Bir romanlık ömrüm olsaydı en azından, başı-ortası-sonu olan, roman bitince tamamlanan bir ömrüm. Bu bile bir bütünlüktü hiç olmazsa...bir roman
Oysa parçalanmış öyküler içinde yaşıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insan yeni doğduğunda, zayıf ve esnektir; öldüğü zamansa, kaskatı ve duyarsızdır.
Bir ağaç büyürken, körpe ve yumuşaktır; ama kuru ve sert hale geldiğinde ölür.
Sertlik ve güç, ölümün arkadaşlarıdır; esneklik ve zayıflık, varoluşun tazeliğinin ifadeleri..
Kendini sertleştiren hiçbir şey kazanmayı başaramaz.
Stalker~Andrei Tarkovsky