"Çocuklar aptalca şeyler yapar. Çocuklar yaptıklarının sonuçlarını anlamaz, uzun vadeli düşünmez. Çocuklar bu uğultunun göğsünden hiç gitmeyeceğini anlayamaz."
Çocukluğumun iyikilerindendir bu kitap... En unutamadığım, en etkilendiğim ve en çok düşündüren.
Her hayta çocuk gibi okumak bana çok sıkıcı gelirdi o zamanlar... Hatırlarım bazı kitapları da okurken arada 5 10 sayfa atlardım çabuk bitsin de kurtulayım diye... Şeker Portakalı beni okumaya aşık eden kitaptır, okuyan ve okumayı seven insan olmama sebeptir... Ne ironiktir ki şimdi de kitapları okurken hiç bitmesin istiyorum. :)
Sizlerden rica ediyorum, Şeker Portakalı'nın devam serisi olan Güneşi Uyandıralım ve Deli Fişek'i de mutlaka okumalısınız mutlaka... Zeze'nin hikayesini bir kitapla sonlandırırmayın. :)
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2025275,7bin okunma