ilk okuduğum cemil meriç kitabiydi ve bu zamana kadar beklediğime üzüldüm.Harika analizler ve yol gosterici bilgiler var içinde dili biraz ağır kabul etmek lazım ama bir noktadan sonra anliyorsunuz tek elestirim halktan kopan aydin kesime tokat gibi cevaplar veren bu yazarin neden kendinin de bu tuzağa düştüğüdur.Yillar once yazılmış eserin günümüze ışık tutmasida bir o kadar sarsıcı mutlaka okunmalı ve uzerine uzun uzun düşünülmeli derim ve insana çok şey kazandıran ve iyi ki okumuşum dedirten bir yazar.