Bizler birer noktasıyız evrenin. Nasıl ki noktalar bir cümleyi bitirip yenisini başlatmak için varlar, bizde bir şeyleri bitirip yenisini başlatmak için varız dünyada. Geldik, başladık ve bitiyoruz.
Kitap çok güzeldi, ama bi o kadar buruk.
Her kadın anne olmamalı diye düşünüyorum, bir anne nasıl bu kadar bencil.
Yosunun hayatına daha önce biri girmesi ama sonrasında hemcinsinin ona yaptığı şeyler o kadar kötüki.Yosunun tam hayattan kopacakken karşısına Özgür’ün çıkması, onu koruyup kollaması çok güzel di.
Yosun Özgür’ü çok sevdi, ama özgür yosunun sevgisini sevdi, o hep Pınar’ı sevdi.;)
Pınar ;) çok kötü şeyler yaşadı böyle bir sonu haketmiyordu. Hiç biri haketmiyordu.
Her neyse kitap 2 seriden oluşuyor bu ilki
Tavsiye ederim mutlaka okuyun :)
Hayatın zorlukları da seni güçlendirmek için vardır.Öylesine yaşamadın hiç bir hüznü. İnsan durduk yere acı çeker mi hiç? Çekmez. Alacağın dersini gör, barış kendinle.