"Benim herhangi bir görüşüm yok, ideoloji sevmiyorum" diyenlerin ekseriyetle sağcı olması... şey de derler hemen arkasından, "ama şuna, şuna ve şuna laf ettirmem" :d
sağcılık başörtülü ya da cüppeli olmak, dincilik demek değil sevgili arkadaşlar. Kemalizmin/Jakobenizmin ucube çarpıtmaları onlar. Alametlerini sayayım isterseniz; gönüllü kulluk, ilerici olan her değere karşı düşmanlık/sessizlik, zulme ve baskılara karşı durmamak/başkaldıranlara öfkelenmek, gericilik/muhafazakarlık, açık ya da örtük ırkçılık, kadın düşmanlığı, sermaye bekçiliği, kendine yabancılaşma, milliyetçilik/şovenizm vb...
Biz bunlarla mücadele ederken öyle laf olsun torba dolsun diye konuşmuyoruz. Teoride ve pratikte 200 yıllık bir gelenek var ve kimin sınıfına ihanet ettiğini tarih bize öğretiyor. Bunlar sadece Türkiye'de değil, tüm dünyada tartışılan şeyler, size özel muamele yapılmıyor :d