"-Ben dedim. Elbet, bir gün pişman olup gelecek.
-Ya gelince kabul edecek misin?
Cevap vermeden önüne bakıyor. Kendinden emin değildir. Hangimiz kendimizden emin olduk?"
"kendimi tatmin etmek için yazıyorum, ...zaman zaman zihnimi meşgul ederek ruhumda sancılı bir huzursuzluğa yol açan bir olayla yüzleşmek... için giriştiğim bir deneme."