Bu kitabı 10.sınıfken bir ödevim yüzünden okumuştum ve etkisinde uzun bir zaman kalamıştım.Yazarın dönemsel sorunlara olan vurgusu ve bunu yaparken yanına ekstradan kattığı güzel konularla keyifli bir anlatım sağlıyor.
Not:İlk başlarda kitabın ana karakteri olan Kuyucaklı Yusufu anlamak zordur ancak okudukça daha anlaşılır hale gelmektedir.