DEMET AŞKIN

Gelecek günlerden hiç umutlu değilim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O günleri düşünmek beni neden böyle hüzünlendiriyor? Geçmişte kalmış mutluluğa duyulan bir özlem mi bu?
"Ölüm adildir diyorlar ama, inanma. Ölüm adil değildir," diyorum. "Çünkü fakir başka türlü ölür, zengin başka türlü."
Bu insanlar biribirlerinden ne isterler böylesine?
Kimsenin nasihat istediği yok -herkes onay- lanma derdinde.