Yaşadığınız her günü son gününüzmüş gibi geçirmek zorunda olduğunuzu düşünün.Victor Hugo bu eserinde tam olarak bu acılı süreci ve düşünceleri kaleme almış . İdam cezasının hem trajik hem de saçma yanını gösteren, biraz hüzün ve biraz umut ile okuduğum bu dünya klasiği eseri sizlere de öneriyorum. İyi okumalar dilerim...
Öncelikle böyle bir eser bıraktığı için Sabahattin Ali'ye ne kadar müteşekkir olsak azdır. Gerek akıcı anlatımı gerek olay kurgusu olsun mükemmel bir o kadar da hüzünlü biten bir aşk romanı diyebiliriz. Neyse daha fazla spoiler vermeden bir okuru olarak 7'den 70'e herkese tavsiye ediyorum. İyi okumalar dilerim...