Uğrarken Dergi

Uğrarken Dergi
@dolamit
İnstagram:ugrarkendergi instagram.com/ugrarkendergi?i...
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeylerde var...
Reklam
İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.
İnsan olamak kolay değildi, hele ki insanca yaşanılabilecek bir toplum düzeni yoksa. İnsanın iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi pek birlikte olmuyor gibi geliyor.
İçimizde şeytan yok...İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
Benim Adım Kırmızı Ölüm her şeyin sonu değil; bu kesin. Ama bütün kitapların yazdığı gibi, inanılmayacak kadar acı verici bir şey.
Reklam