“Gerçekte insanın kendi güçlerini kullanmasından ve hissetmesinden başka hiçbir zevk yoktur ve en büyük acı,insanın güce ihtiyaç duyduğunda yokluğunu hissetmesidir.”
“Mutluluk;sanırım,birinin kendinden kaçabilmesine,kendini unutabilmesine deniyor. Tamlık,uyum,uzlaşı,sevinç içinde olmaktır mutluluk ve bu tamlığı,uyumu,uzlaşıyı ve sevinci kendisine sunacak biri uğruna yaşamaktan başka bir şey düşünmemektir.”