sinem incecik

sinem incecik
Olduğum şeyle olmadığım şey arasında,hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasındaki boşluğum.”
“Yaşamını ancak hem zihinsel,hem bedensel,çok büyük acılar yaşamadan geçiren kimse en mutlu yazgıya sahiptir;en canlı zevkleri ya da en büyük hazları tatmış olan değil.”
Felsefe
Reklam
“Gençlikte bakma,yaşlılıkta düşünme egemendir;bu yüzden gençlik şiir sanatının,yaşlılık ise daha çok felsefenin zamanıdır.”
Sayfa 212·Kitabı okudu
Felsefe
“Çocukluğumuzda istekli değil meraklıyız. Yaşamımızın ilk çeyreğinin mutluluk içinde geçişi bundandır. Bu yüzden bu dönem yitik bir cennet gibi ardımızda kalır.”
Felsefe
“Bir kimsenin sahip olduğu şeylere kadın ve çocukları katmıyorum çünkü genellikle bunlar o kimseye sahip olurlar.”
Sayfa 49·Kitabı okudu
Felsefe
Reklam