“Yaşamını ancak hem zihinsel,hem bedensel,çok büyük acılar yaşamadan geçiren kimse en mutlu yazgıya sahiptir;en canlı zevkleri ya da en büyük hazları tatmış olan değil.”
“Çocukluğumuzda istekli değil meraklıyız. Yaşamımızın ilk çeyreğinin mutluluk içinde geçişi bundandır. Bu yüzden bu dönem yitik bir cennet gibi ardımızda kalır.”