İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Gençliğine üzülmek bir işe yaramaz,
ne de yaşlılığı kötülemek,
ne de ölümden korkmak,
yaşamın senin, içinde yaşamakta olduğun gündür, yalnızca o.
Avut kendini öyleyse, mutlu ol,
ve hazır ol çekip gitmeye.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yolumda sessizce yürüyorum,
karanlık kapkara gecede...
ne yakınıyorum ne de bir şey soruyorum,
gecenin karanlığında tek başıma yol alıyorum.
karanlık yol acı vermiyor değil;
yüreğim genç, yüreğimin içi sıcak,
yine de başım önüme düşmüş ve sessiz,
yoluma devam ediyorum.
çünkü biliyorum ki...
Tanrı'nın yarattığı başka bir canlıya bakmayı ve sevmeyi öğrenmem için ailem yıllar önce ilk balığımı almıştı. sahip olduğum altı yüz kırk balıktan sonra öğrendiğim tek şey, insanın sevdiği her şeyin bir gün öleceği oldu. o özel kişiyle karşılaştığın ilk anda, onun bir gün ölüp toprağın altına gireceğine emin olabilirsin.
ve sonra
uyumaya devam etmek için çabalayarak,
bunun sonsuza dek sürmesini dileyerek,
düş bitince bir daha asla geri dönemeyeceğinizi bilerek,
… uyanıyorsunuz...